Install Theme

Your web-browser is very outdated, and as such, this website may not display properly. Please consider upgrading to a modern, faster and more secure browser. Click here to do so.

Fuck Yeah Ugly DBZ Merchandise

Ugly, weird, or confusing merchandise from the wonderful anime/manga Dragon Ball Z. Basically, the stuff that makes you say WTF?! when you see it on Ebay. Also check out the sister blog Fuck Yeah Awesome DBZ Merch to see much nicer stuff.
Aug 1 '14

ninjachibi12 asked:

I haven't even been looking at your blog for 5 minutes and I'm already laughing so hard my stomach hurts. Keep it up!

Thank youuuuuuu!

Makes me happy knowing that other people enjoy this crap as much as I do! :D

Jul 31 '14

this looks a little more father-son dance duo than a training session…
not to mention their wonky heads/faces/necks

found here

Gohan didn’t want to be a fighter… he wanted to be a ballerina! These are the kind of horrific thing I live for, thanks for submitting, vegeata!

this looks a little more father-son dance duo than a training session…

not to mention their wonky heads/faces/necks

found here

Gohan didn’t want to be a fighter… he wanted to be a ballerina! These are the kind of horrific thing I live for, thanks for submitting, !

Jul 28 '14
Vegeta won’t let his unusual right nipple stop him from charging into battle.
Unfortunate hand placement and beat to death meme aside I kinda want this clock.

Vegeta won’t let his unusual right nipple stop him from charging into battle.

Unfortunate hand placement and beat to death meme aside I kinda want this clock.

Jul 28 '14

nostalgica:

dbzreblog:

duvete:

S.H. Figuarts Vegeta and Goku’s heads pop off and fit perfectly fit on each other’s bodies!

#This is my friend  #this is my professional adult friend playing with dolls  #I’m crying

I’m now making them hug.  I’m adulting so hard over here.

image

image

ADULTS

Once again, awesome figures, HILARIOUS PHOTOGRAPHY <3

Jul 28 '14
dbzreblog:

nostalgica:

dbzreblog:

nostalgica:

dbzreblog:

Lol they can hold hands.

I’m imagining all the ridiculous things I can do with these two now,Make them dance and have Goku do one of those dramatic dips with Vegeta,Make them go on stupid adventures through my house,I must resist such total wastes of time!,
The stuff in my inbox tho, GOLD.

WHAT DO YOU MEAN??




Bonus:


C R Y N G

#I HAVE QUESTIONS #ABOUT THE DRESSES
They are from the last surviving Barbies I own!  I had to dig them out of the closet for this occasion.


I&#8217;M IN LOVE

dbzreblog:

nostalgica:

dbzreblog:

nostalgica:

dbzreblog:

Lol they can hold hands.

I’m imagining all the ridiculous things I can do with these two now,Make them dance and have Goku do one of those dramatic dips with Vegeta,Make them go on stupid adventures through my house,I must resist such total wastes of time!,

The stuff in my inbox tho, GOLD.

WHAT DO YOU MEAN??

image

image

image

image

Bonus:

image

C R Y N G

#I HAVE QUESTIONS #ABOUT THE DRESSES

They are from the last surviving Barbies I own!  I had to dig them out of the closet for this occasion.

image

I’M IN LOVE

Jul 27 '14
Half naked Goku on a quest to grab balls. 
Yes I know I&#8217;m immature.

Half naked Goku on a quest to grab balls.

Yes I know I’m immature.

Jul 24 '14
Vegeta has never looked more ape like. Which is really saying something, considering how he actually turns into a giant monkey and all.

Vegeta has never looked more ape like. Which is really saying something, considering how he actually turns into a giant monkey and all.

Jul 23 '14
Dicklike arms, nasty face, strange torso, bad paint- lots to make fun of but at least his eyeliner was applied nicely, right?

Dicklike arms, nasty face, strange torso, bad paint- lots to make fun of but at least his eyeliner was applied nicely, right?

Jul 22 '14
I can&#8217;t quite put my finger on it, but there&#8217;s something off about this Vegeta and Frieza set. They just don&#8217;t look like themselves, you know?

I can’t quite put my finger on it, but there’s something off about this Vegeta and Frieza set. They just don’t look like themselves, you know?

Jul 21 '14

He looks so dismayed, staring down at the cast off parts of his self. And the cast off parts look equally upset.

(Source: ebay.com)